A tapetacentrum.hu oldalon történő megrendelés leadásával a megrendelő Hajlék-2000 Kft. vásárlója lesz.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az alábbi dokumentumot, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken állunk szíves rendelkezésére.!

Az eladó:

Az eladó:  Hajlék-2000 Kft.
Cím: 2484 Agárd, Szárcsa u. 5.
Adóigazgatási szám: 11453835-2-07
Panaszkezelés cím: 1089 Budapest, Delej u. 43.
Személyes átvételei lehetőség: 1089 Budapest, Delej u. 43.
Közösségi adószáma: HU-11453835
Cégjegyzékszám: 07-09-004787
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Székesfehérvári törvényszék cégbírósága

Pénzforgalmi jelzőszám: CIB Bank: 10701379-48371704-51100005
Swift kód: CIBHHUHB
IBAN szám: HU27-10701379-48371704-51100005
BIC Kód: HU27
Telefonszám: 06 1 788 50 95
Fax: 06 1 323 00 13
Webáruház domain: tapetacentrum.hu
Elektronikus levelezési cím: tapeta@tapetacentrum.hu

Szerződés nyelve: magyar

Szállítási partner, partnerek megnevezése: DPD futárszolgálat

Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik 9-18 óra között.
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje:  3-20 munkanap

Telephelyek címei:

A szerződés tárgya:

A szerződés tárgya a Hajlék-2000 Kft. internetes áruházában található valamennyi árucikk (tapéta, poszter, öntapadós fólia, ragasztó) adásvétele. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg, bizonyos tapétáknál lehetősége van belepillantani a kiválasztott tapéta műbizonylatába is.

A megrendelés folyamata:

  1. A termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék belekerül megtekintheti annak tartalmát.
  2. A vásárlás további folytatásához kattintson a termékkategória lista valamely elemére vagy térjen vissza a kezdőlapra, mellyel visszakerül az termékek adatlapjára.
  3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
  4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár” menüpontra, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával.
  5. A korár oldalon választhatja ki az átvétel módját is, amely lehet személyes átvétel vagy házhozszállítás (a házhozszállítás díja is itt kerül feltüntetésre).
  6. A kosárban található „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználónk egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a vásárlói adatok megadása szükséges.
  7. A pénztár oldalon választhatja ki a a fizetés módját is, amely banki előre utalás, vagy bankkártyás fizetés lehet.
  8. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Pénztár”-ban található „Megrendelés elküldése” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.
  9. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

 

Vételár, fizetési feltételek:

Az árucikkek adatlapján feltüntetésre kerül ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A vételár nem változik meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, Ön tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon.
Ha olyan terméket vásárolna ami az adott pillanatban nincs a raktárainkban és az egy -későbbi gyártási idő miatt- nem beszerezhető az adott pillanatban, igényéről rendelést rögzítünk és amint lehetőségünk nyílik rá, felvesszük Önnel a kapcsolatot az -Ön által megadott telefonszámon vagy e-mailen- és tájékoztatjuk Önt a gyártás időpontjáról. Ön a tájékoztatás után eldöntheti, hogy megvárja a gyártási idő utáni szállítást vagy vissza kéri a vásárlási összeget, melyet 3 munkanapon belül visszautalunk Önnek.

A vételár kiegyenlítése valamint az termék átvétele az alábbi módokon történhet, ezek között szabadon kiválaszthatja, hogy az Ön számára melyik a legkényelmesebb:

 

Szállítási feltételek, határidők:

A Hajlék-2000 Kft. az árucikkek mellett feltüntetett szállítási időn belül juttatja el a megrendelt árucikkeket a vásárlóihoz. A szállítási idő a megrendelt termékek vételárának kiegyenlítését követő naptól kezdődően a megrendelt termék(ek) függvényében 5-20 munkanap.  A “készlet erejéig” megjelöléssel ellátott árucikkekre 4-6 napos szállítási idő vonatkozik, ezen árucikkek esetében előfordulhat, hogy a megrendelését sajnos nem tudjuk minden esetben teljesíteni. Ilyen esetben a lehető legrövidebb időn elül értesítjük vásárlóinkat.

Áruátvétel:

Az árut az Ön által választott címen veheti át munkanapokon a szállító cégtől, vagy munkaidőben, Budapesten a VIII. kerület Delej u. 43. alatt.

Garanciális feltételek:

A garanciális igényeket a mindenkori hatályos jogszabályokat figyelembe véve a forgalmazónál vagy a forgalmazó által erre meghatalmazott képviselőjénél írásban kell bejelenteni a Hajlék-2000 Kft. (1089 Budapest, Delej u. 43.) telephelyén címére vagy e-mailen: tapeta@tapetacentrum.hu

A bejelentésnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

Reklamáció esetén a számlát minden esetben mellékelni kell!

A reklamáció megvizsgálásának és elbírálásának jogát a Hajlék-2000 Kft. fenntartja magának. A jogos reklamációnak elismert esetben a Hajlék-2000 Kft. a terméket cseréli, vagy a vételárat visszatéríti.

Az árucikkek cseréje:

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Hajlék-2000 Kft. díjmentesen kicseréli abban az esetben, ha a tapéta felrakását a hiba észlelését követő 3. tekercsnél abbahagyták, kérjük, hogy a hibás tapétán kívüli tapéták bontatlan csomagolásban és hiánytalan méretben és épségben kerüljenek visszaszállításra a Hajlék-2000 Kft. 1089 Budapest Delej u. 43. szám alatti telephelyére. Ha a cserét nem kívánja igénybe venni, a tapéta vételárát visszatérítjük, amennyiben a hibát a gyártó elismerte, illetve a sérülést a tapéta a szállítás során szenvedte el. Kérjük, hogy ha sérülést észlel az átvett terméken, értesítse Ügyfélszolgálatunkat.

A vásárlástól való elállás joga:

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) telephelyünk címére: 1089 Budapest Delej u. 43. (Fax: 06 1 323 00 13, email: tapeta@tapetacentrum.hu). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is. Ön határidőben
gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás joghatása:

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást,
ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)

Letölthető dokumentum: 45/2014. (II. 26.) kormány rendelet.

Sikertelen kézbesítés:

A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a vásárlót terheli. A szállító hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a szállítót terheli.

Felelősség korlátozása:

A Hajlék-2000 Kft. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

Az Internet kapcsolatból, illetve az adatbázis kapcsolatban (pl.: karbantartás miatt) bekövetkező hibákból adódó károkért felelősséget nem vállalunk. Fenntartjuk a jogot az akciós és az egyéb árak megváltoztatására, illetve az akciók előzetes figyelmeztetés nélküli megszüntetésére. Fenntartjuk a jogot, (és annak lehetőségét), hogy a Webáruházban látható készlet ha a rendelés pillanatában nem áll rendelkezésre, ezért a Felhasználót (Vevőt) nem tudjuk kiszolgálni a kért termékkel. Az ebből adódó mindennemű kártérítést elutasítjuk.
Kérjük Önt, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

 További Információk: