A
tapetacentrum.hu oldalon történő megrendelés leadásával a megrendelő
Hajlék-2000 Kft. vásárlója lesz.
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív
felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen
olvassa el az alábbi dokumentumot, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe
szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező
érvényűnek tekinti magára nézve.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási
folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott
elérhetőségeinken állunk szíves rendelkezésére.!
Az eladó:
Az
eladó: Hajlék-2000 Kft.
Cím: 2484 Agárd, Szárcsa u. 5.
Adóigazgatási szám: 11453835-2-07
Panaszkezelés cím: 1089 Budapest, Delej u. 43.
Személyes átvételei lehetőség: 1089 Budapest, Delej u. 43.
Közösségi adószáma: HU-11453835
Cégjegyzékszám: 07-09-004787
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Székesfehérvári törvényszék cégbírósága
Pénzforgalmi
jelzőszám: CIB Bank: 10701379-48371704-51100005
Swift kód: CIBHHUHB
IBAN szám: HU27-10701379-48371704-51100005
BIC Kód: HU27
Telefonszám: 06 1 788 50 95
Fax: 06 1 323 00 13
Webáruház domain: tapetacentrum.hu
Elektronikus levelezési cím: tapeta@tapetacentrum.hu
Szerződés
nyelve: magyar
Szállítási
partner, partnerek megnevezése: DPD futárszolgálat
Megrendelések
feldolgozása hétköznapokon történik 9-18 óra között.
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 3-20 munkanap
Telephelyek
címei:
A szerződés
tárgya:
A szerződés tárgya a Hajlék-2000 Kft. internetes
áruházában található valamennyi árucikk (tapéta, poszter, öntapadós fólia, ragasztó)
adásvétele. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó
konkrét oldalon tudhatja meg, bizonyos tapétáknál lehetősége van belepillantani
a kiválasztott tapéta műbizonylatába is.
A megrendelés folyamata:
Vételár,
fizetési feltételek:
Az árucikkek adatlapján feltüntetésre kerül ár az
árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A vételár
nem változik meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti
időszakban, Ön tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon.
Ha olyan terméket vásárolna ami az adott pillanatban
nincs a raktárainkban és az egy -későbbi gyártási idő
miatt- nem beszerezhető az adott pillanatban, igényéről rendelést rögzítünk és
amint lehetőségünk nyílik rá, felvesszük Önnel a kapcsolatot az -Ön által megadott telefonszámon vagy e-mailen- és
tájékoztatjuk Önt a gyártás időpontjáról. Ön a tájékoztatás után eldöntheti,
hogy megvárja a gyártási idő utáni szállítást vagy
vissza kéri a vásárlási összeget, melyet 3 munkanapon belül visszautalunk
Önnek.
A vételár kiegyenlítése valamint az termék átvétele az
alábbi módokon történhet, ezek között szabadon kiválaszthatja, hogy az Ön
számára melyik a legkényelmesebb:
Szállítási
feltételek, határidők:
A Hajlék-2000 Kft. az árucikkek mellett feltüntetett
szállítási időn belül juttatja el a megrendelt árucikkeket a vásárlóihoz. A
szállítási idő a megrendelt termékek vételárának kiegyenlítését követő naptól
kezdődően a megrendelt termék(ek) függvényében 5-20
munkanap. A “készlet erejéig” megjelöléssel
ellátott árucikkekre 4-6 napos szállítási idő vonatkozik, ezen árucikkek
esetében előfordulhat, hogy a megrendelését sajnos nem tudjuk minden esetben
teljesíteni. Ilyen esetben a lehető legrövidebb időn elül értesítjük
vásárlóinkat.
Áruátvétel:
Az árut az Ön által választott címen veheti át
munkanapokon a szállító cégtől, vagy munkaidőben, Budapesten a VIII. kerület
Delej u. 43. alatt.
Garanciális
feltételek:
A garanciális igényeket a mindenkori hatályos
jogszabályokat figyelembe véve a forgalmazónál vagy a forgalmazó által erre
meghatalmazott képviselőjénél írásban kell bejelenteni a Hajlék-2000 Kft. (1089
Budapest, Delej u. 43.) telephelyén címére vagy e-mailen: tapeta@tapetacentrum.hu
A
bejelentésnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
Reklamáció
esetén a számlát minden esetben mellékelni kell!
A reklamáció megvizsgálásának és elbírálásának jogát a
Hajlék-2000 Kft. fenntartja magának. A jogos reklamációnak elismert esetben a
Hajlék-2000 Kft. a terméket cseréli, vagy a vételárat visszatéríti.
Az árucikkek cseréje:
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a
Hajlék-2000 Kft. díjmentesen kicseréli abban az esetben, ha a tapéta felrakását
a hiba észlelését követő 3. tekercsnél abbahagyták, kérjük, hogy a hibás
tapétán kívüli tapéták bontatlan csomagolásban és hiánytalan méretben és
épségben kerüljenek visszaszállításra a Hajlék-2000 Kft. 1089 Budapest Delej u.
43. szám alatti telephelyére. Ha a cserét nem kívánja igénybe venni, a tapéta
vételárát visszatérítjük, amennyiben a hibát a gyártó elismerte, illetve a
sérülést a tapéta a szállítás során szenvedte el. Kérjük, hogy ha sérülést
észlel az átvett terméken, értesítse Ügyfélszolgálatunkat.
A
vásárlástól való elállás joga:
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e
szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés
esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül
indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő attól
a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által
megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön
elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű
nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus
úton küldött levél útján) telephelyünk címére: 1089 Budapest Delej u. 43. (Fax:
06 1 323 00 13, email: tapeta@tapetacentrum.hu).
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is.
Ön határidőben
gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi
elállási nyilatkozatát.
Az elállás
joghatása:
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de
legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon
belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást,
ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek
amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált,
legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)
Letölthető
dokumentum: 45/2014. (II. 26.) kormány rendelet.
Sikertelen
kézbesítés:
A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti
újraküldés költségei minden esetben a vásárlót terheli. A szállító hibájából
meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a szállítót
terheli.
Felelősség
korlátozása:
A
Hajlék-2000 Kft. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
Az Internet kapcsolatból, illetve az adatbázis
kapcsolatban (pl.: karbantartás miatt) bekövetkező hibákból adódó károkért
felelősséget nem vállalunk. Fenntartjuk a jogot az akciós és az egyéb árak
megváltoztatására, illetve az akciók előzetes figyelmeztetés nélküli
megszüntetésére. Fenntartjuk a jogot, (és annak lehetőségét), hogy a Webáruházban látható készlet ha a
rendelés pillanatában nem áll rendelkezésre, ezért a Felhasználót (Vevőt) nem
tudjuk kiszolgálni a kért termékkel. Az ebből adódó mindennemű kártérítést
elutasítjuk.
Kérjük Önt, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az
online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.
További
Információk: