...vásárolhat nálunk?
Hogyan tudok Önöktől rendelni?
Rendelését leadhatja személyesen üzleteinkben, ahol szakértő kollégáink segítenek Önnek a tapéta kiválasztásában is. Továbbá rendelhet e-mailen vagy a webáruházainkon keresztül.
Kell-e előleget fizetnem rendeléskor?
Igen, rendelés esetén a vételár 50%-át kérjük előlegként.
A megrendelt tapétát házhoz is szállítják?
Lehetőség van fuvardíj ellenében házhozszállítást kérni, a DPD futárszolgálattal dolgozunk.
.
Tudok-e bankkártyával fizetni?
Mindhárom üzletünkben és webáruházainkban is fizethet bankkártyával.
Utánvétes vásárlásra van lehetőség?
Nincs. Amennyiben az előleget befizeti és rendel tőlünk, a vételár fennmaradó részét szállításkor a futárnak fizetheti.
Mennyi idő alatt kapom meg a tapétát?
Tapétáink szállítási ideje 10-15 munkanap, de több mint 15 katalógusból rövidebb szállítási idővel (3-5 munkanap) rendelhet. Lásd: Készletes tapétáink
A tapéták áráról hogyan tudok érdeklődni ?
Kérjük, ehhez használja árajánlatkérő programunkat ahol megadhatja a megrendelt tapéták cikkszámát, darabszámát. illetve, hogy kér-e szállítást. Válaszunkban pontos árajánlatot küldünk, az előleg átutalásához szükséges adatokkal együtt.
A tapétákat meg tudom nézni az üzletben?
Üzleteinkben közel 300 katalógus áll rendelkezésére melyekben 25-30.000 féle tapéta áll rendelkezésre. Egyes különleges katalógusok nem minden üzletünkben érhetőek el, erről telefonon vagy személyesen tájékozódhat.
Sürgősen szeretném megkapni a tapétát. Le lehet rövidíteni a szállítási időt?
Import tapétáinkat expressz szállítással 5 munkanap alatt beszerezzük külön futárköltség ellenében. Ennek összegéről érdeklődjön üzleteinkben.
Azonnal elvihető tapétát is tartanak?
Tapétacenter és Tapétacentrum üzletünkben nagy választékban 300-400 féle tapéta található a helyszínen.
Nem találtam választ a kérdésemre. Hogyan vehetem fel a kapcsolatot Önökkel?
Várjuk megkeresését telefonon a +36-1-303-90-52 -es számon, vagy e-mailben a tapeta@tapetacentrum.hu címen.